کلیدواژه‌ها = یادگیری
مقایسه اثربخشی رویکردهای بدیعه‌پردازی و مبتنی بر آزمایش در آموزش مفهوم دما

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اردیبهشت 1404

10.48310/chemedu.2025.18110.1299

زکیه اکرمی؛ نجمه فرهادی؛ مهسا عرب زاده


مدل مفهومی عوامل موثر بر یادگیری از طریق بازی در آموزش شیمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 خرداد 1404

10.48310/chemedu.2025.18248.1304

امیرحسین چشمه خاور


یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی

دوره 5، شماره 3، مهر 1402، صفحه 98-106

10.48310/chemedu.2023.3341

فاطمه علیزاده؛ طوبی علیزاده


آسیب‌شناسی فرایند تدریس شیمی دهم

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 82-95

مریم اصدق جهرمی


واقعیت افزوده در آموزش شیمی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 183-199

مهرنوش پهلوانلو


نگرشی بر مفاهیم پنهان در ادراک و تدریس شیمی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 289-312

علیرضا خدائی؛ جعفر عظمت


سنجش اثربخشی نرم‌افزار واقعیت افزوده شیمی بر روی یادگیری دانش آموزان با تمرکز بر مفهوم کاتالیزگرها

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 75-100

اسماعیل جعفری؛ علی عبدالعالی؛ محمدرضا حسین پورستوبادی


تحلیل چارچوب ارزیابی سواد علمی دانش آموزان در مطالعه بین‌ المللی پیزا

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 101-129

معصومه قلخانی؛ علی شیرعلی پور


برخی از مشکلات یادگیری در شیمی

دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 5-27

رضا نوری؛ رامین رحیمی؛ وحید امانی