کلیدواژه‌ها = تحلیل محتوا
بررسی میزان نفوذ رویکرد استم در کتاب های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1404

10.48310/chemedu.2025.17949.1294

فاطمه امیری؛ محمدرضا گل صفتان؛ فاطمه محمدپور؛ مسلم امیری طیبی


بررسی و تحلیل محتوای کتاب شیمی آلی ولهارد از منظر فعال بودن یا غیر فعال بودن با استفاده از روش ویلیام رومی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مهر 1404

10.48310/chemedu.2025.19845.1344

صمد حسینی صدر؛ امیررضا بذرافشان قاسم آبادی؛ مهدی بغدادی


تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک

دوره 7، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 1-26

10.48310/chemedu.2024.16886.1256

مهشید گلستانه؛ سیده فاطمه نظاری زاده


مقایسه محتوای مدل اتمی بوهر و اعداد کوانتمی در کتاب شیمی کشورهای ایران و اتیوپی

دوره 4، شماره 1، آذر 1401، صفحه 59-78

جمال باوردی مقدم؛ اسماعیل اولی؛ رحیم رضایی


تحلیل محتوای کتاب شیمی پایة دهم (فصل دوم) براساس روش ویلیام رومی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 29-44

حمید صادقی؛ سجاد نفتی؛ وحید امانی