کلیدواژه‌ها = کج فهمی
مقایسه بین آموزش تئوری و آموزش آزمایشگاهی عملی/ نرم‌افزاری در بهبود یادگیری مفاهیم شیمی و رفع کج‌فهمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1404

10.48310/chemedu.2025.18104.1300

فائزه شه دوست فرد؛ پری ناز جوانمردی؛ مریم شیروانی


بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه یازدهم در مفاهیم ایزومری و نام گذاری هیدروکربن ها با روش ارزشیابی مفهومی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1404

10.48310/chemedu.2025.18328.1308

وحید امانی؛ حکیمه تیموری نیا


تأثیر آموزش زودهنگام بر کج‌فهمی دانش‌آموزان در نامگذاری ترکیبات شیمیایی: مطالعه موردی پایه نهم مدارس فرزانگان تبریز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 آبان 1404

10.48310/chemedu.2025.20115.1350

حمیده حقیقت؛ فاطمه آقازاده؛ مهرانگیز فتحی نیا


کج فهمی‌های رایج در مفهوم سوختن در دانش‌آموزان پایه دهم تا دوازدهم

دوره 4، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 67-77

10.48310/chemedu.2023.2923

الهه حبیب‌زاده؛ آیدا راسخی؛ رعنا نیکمنش


کج فهمی‌های رایج در مفهوم پیوندهای شیمیایی در دانش‌آموزان پایه دهم تا دوازدهم

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 361-372

الهه حبیب‌زاده؛ شقایق مجدی؛ بهار فتوت


طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1-27

کامران امینی؛ مریم قنبری؛ جواد بهشتیان


بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 19-40

مطهره خاکی؛ الهام زمانی؛ زهرا امینی