نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایش هدفمند از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
  • آموزش طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علوم‌تجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
  • آموزش شیمی بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
  • آموزش شیمی بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
  • آموزش شیمی طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادل‌های شیمیایی با رویکرد زمینه‌محور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]
  • آموزش شیمی مروری بر راهبردها و روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
  • آموزش شیمی مطالعه نقشه‌های ذهنی یادگیری دانش‌آموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
  • آموزش فعال مروری بر راهبردها و روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
  • آموزش فیزیک بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
  • آنتروپی شانون تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]

ا

  • ادراک از محیط یادگیری پیش‌بینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره‌ تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]
  • استانداردهای جهانی بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
  • اصل لوشاتلیه طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادل‌های شیمیایی با رویکرد زمینه‌محور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]
  • الگوی خلاقیت پلسک تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
  • الگوی مریل تحلیل محتوای بخش شیمی کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]

پ

  • پایه دهم تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
  • پایه دهم تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارت‌های عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
  • پیوند یونی مطالعه نقشه‌های ذهنی یادگیری دانش‌آموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]
  • تربیت معلم بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
  • ترکیب یونی مطالعه نقشه‌های ذهنی یادگیری دانش‌آموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
  • تعادل شیمیایی طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادل‌های شیمیایی با رویکرد زمینه‌محور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]

خ

  • خودپنداره‌ی تحصیلی پیش‌بینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره‌ تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]
  • خودکارآمدی شیمی پیش‌بینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره‌ تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]

د

  • دریاچه ارومیه از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
  • دغدغه‌مندی از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
  • دما و گرم بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارت‌های عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
  • دوره ابتدایی تحلیل محتوای بخش شیمی کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]

ر

  • راهبرد تدریس مروری بر راهبردها و روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
  • راهبرد مبتنی بر خلاقیت راهبرد مبتنی بر فناوری مروری بر راهبردها و روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
  • روش تدریس کاوشگری بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارت‌های عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
  • روش کاوشگری طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علوم‌تجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
  • رویکرد فناوری طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علوم‌تجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]

ز

  • زمینه‌محور طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادل‌های شیمیایی با رویکرد زمینه‌محور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]

س

  • ساحت زیستی و بدنی بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]

ش

  • شیمی تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]
  • شیمی دبیرستان مطالعه نقشه‌های ذهنی یادگیری دانش‌آموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]

ط

  • طبیعت از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
  • طراحی محتوا طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادل‌های شیمیایی با رویکرد زمینه‌محور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]

ع

  • علوم تجربی بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
  • علوم تجربی طراحی الگو طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علوم‌تجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]

ق

  • قدرت استنباط بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارت‌های عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]

ک

  • کتاب درسی شیمی تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
  • کتاب علوم تجربی تحلیل محتوای بخش شیمی کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
  • کره جنوبی بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
  • کولیگاتیو از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]

گ

  • گاردنر تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]

م

  • متوسطه اول تحلیل محتوای بخش شیمی کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
  • محتوای شیمی تحلیل محتوای بخش شیمی کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری مطالعه نقشه‌های ذهنی یادگیری دانش‌آموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
  • معلم باکیفیت بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
  • مهارت عملی بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارت‌های عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]

ن

  • نظام آموزشی بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
  • نقشه مفهومی مطالعه نقشه‌های ذهنی یادگیری دانش‌آموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]

ه

  • هوش تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]