آ
-
آزمایش هدفمند
از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
-
آموزش
طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علومتجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
-
آموزش شیمی
بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
-
آموزش شیمی
بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
-
آموزش شیمی
طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادلهای شیمیایی با رویکرد زمینهمحور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]
-
آموزش شیمی
مروری بر راهبردها و روشهای تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
-
آموزش شیمی
مطالعه نقشههای ذهنی یادگیری دانشآموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
-
آموزش فعال
مروری بر راهبردها و روشهای تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
-
آموزش فیزیک
بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
-
آنتروپی شانون
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
ا
-
ادراک از محیط یادگیری
پیشبینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]
-
استانداردهای جهانی
بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
-
اصل لوشاتلیه
طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادلهای شیمیایی با رویکرد زمینهمحور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]
-
الگوی خلاقیت پلسک
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
-
الگوی مریل
تحلیل محتوای بخش شیمی کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
پ
-
پایه دهم
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
-
پایه دهم
تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارتهای عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
-
پیوند یونی
مطالعه نقشههای ذهنی یادگیری دانشآموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]
-
تربیت معلم
بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
-
ترکیب یونی
مطالعه نقشههای ذهنی یادگیری دانشآموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
-
تعادل شیمیایی
طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادلهای شیمیایی با رویکرد زمینهمحور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]
خ
-
خودپندارهی تحصیلی
پیشبینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]
-
خودکارآمدی شیمی
پیشبینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]
د
-
دریاچه ارومیه
از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
-
دغدغهمندی
از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
-
دما و گرم
بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارتهای عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
-
دوره ابتدایی
تحلیل محتوای بخش شیمی کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
ر
-
راهبرد تدریس
مروری بر راهبردها و روشهای تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
-
راهبرد مبتنی بر خلاقیت راهبرد مبتنی بر فناوری
مروری بر راهبردها و روشهای تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
-
روش تدریس کاوشگری
بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارتهای عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
-
روش کاوشگری
طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علومتجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
-
رویکرد فناوری
طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علومتجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
ز
-
زمینهمحور
طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادلهای شیمیایی با رویکرد زمینهمحور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]
س
-
ساحت زیستی و بدنی
بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
ش
-
شیمی
تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]
-
شیمی دبیرستان
مطالعه نقشههای ذهنی یادگیری دانشآموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
ط
-
طبیعت
از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
-
طراحی محتوا
طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادلهای شیمیایی با رویکرد زمینهمحور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]
ع
-
علوم تجربی
بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
-
علوم تجربی طراحی الگو
طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علومتجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
ق
-
قدرت استنباط
بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارتهای عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
ک
-
کتاب درسی شیمی
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
-
کتاب علوم تجربی
تحلیل محتوای بخش شیمی کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
-
کره جنوبی
بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
-
کولیگاتیو
از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
گ
-
گاردنر
تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]
م
-
متوسطه اول
تحلیل محتوای بخش شیمی کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
-
محتوای شیمی
تحلیل محتوای بخش شیمی کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
مطالعه نقشههای ذهنی یادگیری دانشآموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
-
معلم باکیفیت
بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
-
مهارت عملی
بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارتهای عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
ن
-
نظام آموزشی
بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
-
نقشه مفهومی
مطالعه نقشههای ذهنی یادگیری دانشآموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
ه
-
هوش
تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد