ا
-
ابراهیمی دباغ، محمد
بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارتهای عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
-
احسانی تیلمی، سلمی
طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علومتجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
-
اعلم، ایوب
از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
-
اقبالی، علی
پیشبینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]
-
امانی، وحید
مروری بر راهبردها و روشهای تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
ب
-
بادله، علی رضا
طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علومتجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
خ
-
خلیل نژاد، زهرا
طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادلهای شیمیایی با رویکرد زمینهمحور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]
د
-
دشتی، مریم
بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارتهای عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
-
دهقانی، مهناز
مطالعه نقشههای ذهنی یادگیری دانشآموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
ر
-
رسولی رهقی، زاهده
بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
ز
-
زارعی نژاد، علیرضا
مروری بر راهبردها و روشهای تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
س
-
ساکی زاده، ریحانه
بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
-
سمیعی، دوست محمد
بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
ص
-
صاحب یار، حافظ
تحلیل محتوای بخش شیمی کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
-
صدرالدین، علیرضا
از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
ط
-
طاطاری، علیرضا
مروری بر راهبردها و روشهای تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
ع
-
عظمت، جعفر
تحلیل محتوای بخش شیمی کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
-
علویان، فیروزه
بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
ق
-
قلخانی، معصومه
طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادلهای شیمیایی با رویکرد زمینهمحور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]
ک
-
کامیابی، شریف
بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
-
کرمی گزافی، علیرضا
مطالعه نقشههای ذهنی یادگیری دانشآموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]
گ
-
گشمردی، نوشین
طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علومتجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
-
گلستانه، مهشید
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
ل
-
لطفی، محسن
تحلیل محتوای بخش شیمی کتابهای درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
م
-
محمدپور، فاطمه
بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارتهای عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
-
منوچهری زاده، الهام
تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]
ن
-
نظاری زاده، سیده فاطمه
تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
-
نیکرو شالدهی، نیکا
از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
و
-
واحدی، حسین
پیشبینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]
ی
-
یعقوبی، محمد
مروری بر راهبردها و روشهای تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد