نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی دباغ، محمد بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارت‌های عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
  • احسانی تیلمی، سلمی طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علوم‌تجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
  • اعلم، ایوب از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]
  • اقبالی، علی پیش‌بینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره‌ تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]
  • امانی، وحید مروری بر راهبردها و روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]

ب

  • بادله، علی رضا طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علوم‌تجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]

خ

  • خلیل نژاد، زهرا طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادل‌های شیمیایی با رویکرد زمینه‌محور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]

د

  • دشتی، مریم بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارت‌های عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
  • دهقانی، مهناز مطالعه نقشه‌های ذهنی یادگیری دانش‌آموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]

ر

  • رسولی رهقی، زاهده بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]

ز

  • زارعی نژاد، علیرضا مروری بر راهبردها و روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]

س

  • ساکی زاده، ریحانه بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]
  • سمیعی، دوست محمد بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]

ص

  • صاحب یار، حافظ تحلیل محتوای بخش شیمی کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
  • صدرالدین، علیرضا از خواص کولیگاتیو تا دریاچه ارومیه [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 72-91]

ط

  • طاطاری، علیرضا مروری بر راهبردها و روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]

ع

  • عظمت، جعفر تحلیل محتوای بخش شیمی کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]
  • علویان، فیروزه بررسی ساحت زیستی و بدنی در آموزش مباحث شیمی و فیزیک علوم پایه هشتم و تطابق آن با استانداردهای جهانی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 26-47]

ق

  • قلخانی، معصومه طراحی محتوای آموزشی برای اصل لوشاتلیه و عوامل موثر بر تعادل‌های شیمیایی با رویکرد زمینه‌محور برای دبیران شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 27-49]

ک

  • کامیابی، شریف بررسی نظام آموزشی و تربیت معلم در کره جنوبی با نگاهی به آموزش شیمی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 112-128]
  • کرمی گزافی، علیرضا مطالعه نقشه‌های ذهنی یادگیری دانش‌آموزان در مبحث پیوندهای یونی و ترکیبات یونی در شیمی دبیرستان با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 1-25]

گ

  • گشمردی، نوشین طراحی، تدوین و اعتباریابی آموزش علوم‌تجربی مبتنی بر روش کاوشگری با رویکرد فناوری در آموزش [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 120-158]
  • گلستانه، مهشید تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه دهم بر اساس الگوی خلاقیت پلسک [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]

ل

  • لطفی، محسن تحلیل محتوای بخش شیمی کتاب‌های درسی علوم تجربی دوره ابتدایی و متوسطه اول با استفاده از الگوی مریل [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 48-71]

م

  • محمدپور، فاطمه بررسی اثربخشی روش تدریس کاوشگری بر پیشرفت تحصیلی، بهبود مهارت‌های عملی و قدرت استنباط دانش آموزان در درس شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 72-90]
  • منوچهری زاده، الهام تحلیل محتوای کتاب شیمی دهم بر اساس توجه به هوش های چندگانه گاردنر [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 92-111]

ن

و

  • واحدی، حسین پیش‌بینی خودکارآمدی شیمی بر اساس ادراک از محیط یادگیری و خودپنداره‌ تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1404، صفحه 50-71]

ی

  • یعقوبی، محمد مروری بر راهبردها و روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت و فناوری در آموزش شیمی [دوره 7، شماره 2، 1404، صفحه 91-119]