آرمند، محمد؛ قاسمی راد، مرضیه (1392). آموزش پیشدبستانی در کره جنوبی، رشد آموزش پیشدبستانی، (4)18، 12-15.
امرالله، امید؛ حکیم زاده، رضوان (1393). بررسی تطبیقی نظام ارزیابی کیفیت برنامه درسی تربیتمعلم در کشورهای کره جنوبی، انگلیس و ایران، مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، (5)9، 7-25.
جورکش، فاطمه؛ قلتاش، عباس؛ ماشینچی، علی اصغر (1402). مطالعات تطبیقی برنامه درسی ایران و کره جنوبی. دومین همایش علمی پژوهشمند، بندرعباس، دانشگاه هرمزگان.
فرهمندیان، محمد (1379). نظام تعلیم و تربیت و تربیتمعلم در کره جنوبی و چین، رشد معلم، 19 (5)، 25-34.
مهرمحمدی، محمود (1371). نگاهی به شیوه اصلاح و نوع اصلاحات ضروری در تربیتمعلم. تعلیم و تربیت، (8)31، 37-55.
میرشکاری، امین؛ رسالتی، احسان؛ فروغیان، مرتضی (1396). بررسی تطبیقی نظامهای آموزشی کره جنوبی و آلمان برای ارایه الگوهای کارآمد در دوره ابتدایی. سومین کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران، تهران.
Choi, B.S., Nam, J.H. (1995). A survey on the status of laboratory activities and its assessment in high school chemistry. Chemical Education, 18 (4), 312-318.
Lee, J.K. (2006). Educational fever and south korean higher education. Revista Electronica de Investigacion Educativa, 8 (1), 1-14.
Park, S., Lee, S., Kwon, S. (2022). A Comparative study of teacher training systems in Korea and Franc, Korean Comparative Education Society, 32(6), 47-83.
Sungmin, I., Hye-Gyoung, Y., Jeongho, C. (2016). Pre-service science teacher education system in South Korea: Prospects and Challenges. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 12(7), 1863-1880.
سایتها :
OECD Country NoteEarly Childhood Education and Care Policy in the Republic of Korea. 2020
Koo, Se-Woong. )2018(. "Opinion|South Korea’S Enduring Racism".Nytimes.Com