برگمن، جان؛ سمز، ارون (1395). یادگیری معکوس. محمد عطاران و فریم فرحمند خانقاه؛ تهران: مرآت.
برگمن، جان؛ سمز، ارون (1396). یادگیری معکوس در علوم. محمد عطاران و همکاران؛ تهران: مرآت.
بیابانگرد، اسماعیل (1384). روانشناسی تربیتی، ویرایش، چاپ اول، تهران.
پروانه، حمید؛ ذوقی، مسعود؛ اسدی، نادر (1399). تاثیر روش آموزش معکوس بر خودمختاری و اضطراب زبان آموزان ایران. پژوهشهای زبان شناختی در زبانهای خارجی، (10)2، 330-347.
خزاعی، مریم؛ خراشادیزاده، مهناز (1395). کلاس معکوس روشی نو در آموزش شیمی. نهمین کنفرانس آموزش شیمی ایران، دانشگاه زنجان.
خنیفه، خدیجه؛ شاهحسینی، سعید؛ باقری، محسن (1400). مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانهای بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایهی ششم. علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز، 6(2)، 79-96.
زندی، طالب؛ پاشایی، فرزانه؛ قاضی، سحر (1402). سنجش اثر بخشی آموزش به روش معکوس بر عملکرد تحصیلی و انگیزشی یادگیرندگان. تدریس پژوهی، 11(2)، 100-122.
صاحبیار، حافظ؛ حبیبی کلیبر، رامین؛ مصرآبادی، جواد؛ فرید، ابوالفضل (1401). چالشهای یادگیری معکوس: تحلیل محتوای کیفی. آموزش و ارزشیابی، 15(6)، 74-84.
Book Peck, J.L. (2014). Social media in nursing education: responsible integration for meaningful use. Journal of Nursing Education, 53(3), 7.
Schultz, D., Duffield, S. (2014). Effects of the flipped classroom model on student performance for advanced placement high school chemistry students. Journal of Chemical Education. 91(9), 1334-1339.
Shnai, I. (2017). Systematic review of challenges and gaps in flipped classroom implementation: toward future model enhancement. 16th European Conference on eLearning, 484-490.
Swan, A.K., Sleeter, N.M. (2019). Teaching hidden history: A case study of dialogic scaffolding in a hybrid graduate course. International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning. 13(1), 1-30.