خسروی بابادی، علیاکبر (1399). پایاننامه اثربخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دوره ابتدایی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، تهران، ایران.
خسروی، نورالله (1385). روش تدریس نمایشی (نمایش علمی). ماهنشان، زنجان، ایران.
ذاکری پور، سعید (1401). شناسایی نیاز های جامعه ی دانش اموزی در پسا کرونا از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهرستان لنده. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور استان فارس، خرامه، ایران.
سلیقه دار، لیلا (1399). طراحی آموزشی مبتنی بر چهار دنیای یادگیری. تهران، ایران.
شهرآرای، مهرناز (1385). انگیزش در تعلیم و تربیت: نظریهها، تحقیقات و راهکارها. (ترجمه و تألیف). تهران: انتشارات علم.
صمدی، پروین (1401). مزایا و چالشهای آموزش ترکیبی از دیدگاه مدیران و معلمان دوره ابتدایی در دوره پساکرونا. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا (س)، تهران، ایران.
نظری، سحر (1395). بررسی تاثیر آموزی با استفاده از اینفوگرافیک بر تفکر انتقادی در درس تاریخ دانشآموزان دختر متوسطه اول سرپل ذهاب. کرمانشاه، ایران.
Azamat, J. (2024). The role and importance of observing safety principles in laboratory work. Research in Chemistry Education, 5(4), 30-42. doi: 10.48310/chemedu.2024.15073.1134