ادیب، یوسف؛ کریمی، سید بهاالدین؛ محمودی، فیروز؛ و بدری گرگری، رحیم. ( .)1399تحلیل برنامه درسی علوم تجربی پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی بر اساس سبک های یادگیری. نشریه مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، .)25(13
شریفی، فاطمه؛ صالحی کهریزسنگی، محدثه؛ و وحیدی، زهرا. ( .)1398تحلیل محتوای کتب علوم تجربی چهارم و سوم ابتدایی بر اساس رویکرد اکتشافی برونر. اولین همایش برنامه ریزی درسی و تربیت ذهن در تربیت معلم، گرگان.
کدیور، پروین. ( .)1387روانشناسی تربیتی. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت
Chen, M. P., Wong, Y. T., & Wang, L. C. (2014). Effects of type of exploratory strategy and prior knowledge on middle school students’ learning of chemical formulas from a 3D role-playing game. Educational Technology Research and Development, 62(2), 163-185.
Hodges, G. W., Wang, L., Lee, J., Cohen, A., & Jang, Y. (2018). An exploratory study of blending the virtual world and the laboratory experience in secondary chemistry classrooms. Computers & Education, 122, 179-193.
Mariscal, A. J. F., Martínez J. M. O, Márquez, S. B., (2012). An educational card game for learning families of chemical elements, Journal of Chemical Education, 89(8) 1044-1046.
Mariscal, A. J. F., Martínez J. M. O, Blanco-López, A., España-Ramos E., (2016). A Game-Based Approach to Learning the Idea of Chemical Elements and Their Periodic Classification, Journal of Chemical Education, 93 (7) 1173-1190.
Treadwell, J. W. (2010). The impact of discovery learning in writing instruction on fifthgrade student achievement. Walden University.
https://www.chemteam.info/AtomicStructure/Greeks.html.
http://abyss.uoregon.edu/~js/glossary/plato.htm.
http://www.rsc.org/learnchemistry/resource/res00001332/the-atom.
https://www.compoundchem.com/2016/09/06/dalton.