سلیمی، سمانه؛ بهاری آرمان؛ مودی بهنوش (2021). واکاوی تجارب زیستۀ معلمان دورۀ ابتدایی از نقاط قوت و ضعف شبکۀ آموزشی شاد در دوران پاندمیک کووید 19. رویکردهای نوین آموزشی، 16(2)، 81-98.
گلی، حمیده؛ محمودی، مختار؛ انصاری، مژگان (1401). چالشهای آموزش مجازی از دیدگاه اعضا هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کووید ۱۹: یک تحلیل محتوای کیفی. آموزش پرستاری، ۱۱ (۲)، 6۳-5۳.
موسوی، سولماز؛ غلام نژاد، حانیه؛ حسن شیری، فاطمه؛ غفرانی کلیشمی، فاطمه؛ رئوفی، شهین (1401). چالشهای آموزش مجازی در دوران پاندمی کووید-19: یک پژوهش کیفی. پرستاری ایران، 35(135)، 94-105.
عبدالرحیم زی، وحیدالله؛ عارفی، محبوبه؛ فتحی واجارگاه، کوروش؛ جعفری، اسماعیل (1401). چالشهای یادگیری و فعالیتهای عملی برنامه درسی زیست شناسی دوره کارشناسی در شرایط کرونا ویروس. مجله ایرانی آموزش از دور، 4(2)، 87-99.
فرزین، حمیدرضا؛ جمشیدیان مجاور، مجید؛ امیری، محدثه؛ خواستار، علی (1399). ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیستشناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد. پژوهش در آموزش زیست شناسی، 2(1)، 19-28.
Aguirre, J. D., Selampinar, F. (2020). Teaching chemistry in the time of COVID-19: Memories and the classroom. Journal of Chemical Education, 97 (9), 2909−2912.
An, B. G., Zakaria, A. R., Leng, C. H. (2022). Working life of Malaysian independent chinese secondary school teacher during COVID – 19 Pandemic. International Journal of Education and Humanities, 2 (2), 83−89.
Ashour, S. (2024). How COVID-19 is reshaping the role and modes of higher education whilst moving towards a knowledge society: The case of the UAE. Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, 39(1), 52-67.
DeKorver, B., Chaney, A., Herrington, D. (2020). Strategies for teaching chemistry online: A content analysis of a chemistry instruction online learning community during the time of COVID-19. Journal of Chemical Education, 97(9), 2825-2833.
Díez-Pascual, A. M., Jurado-Sánchez, B. (2022). Remote teaching of chemistry laboratory courses during COVID-19. Journal of chemical education, 99(5), 1913-1922.
Huber, S. G., Helm, C. (2020). COVID-19 and schooling: evaluation, assessment and accountability in times of crises—reacting quickly to explore key issues for policy, practice and research with the school barometer. Educational Assessment, Evaluation and Accountability, 32(2), 237-270.
Lapitan, L. D., Tiangco, C. E. (2021). An effective blended online teaching and learning strategy during the COVID-19 pandemic. Education for Chemical Engineers, 35, 116−131.
Li, Z., Jiang, W. (2022). Research on the teaching reform of inorganic chemistry based on SPOC and FCM during COVID-19. Sustainabilit, 14 (9), 5707.
Rodríguez-Rodríguez, E., Sánchez-Paniagua, M. (2020). Analytical chemistry teaching adaptation in the COVID-19 period: experiences and students’ opinion. Journal of Chemical Education, 97(9), 2556-2564.
Valle-Suárez, R. M., Calderón-Mendoza, G. L. (2020). Teaching instrumental analytical chemistry in the framework of COVID-19: experiences and outlook. Journal of Chemical Education, 97(9), 2723-2726.