احمدی، زهرا (1401). طراحی و تولید محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی برونر برای کتاب علوم دوره متوسطه اول ]پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی[، تهران.
جعفری طاهری، محمد حسین علی (1402). تعادلهای شیمیایی و رفع برخی کجفهمیهای مربوط به آن. پژوهش در آموزش شیمی، 4 (4)، 1–12.
حبیبزاده، الهه؛ مجدی، شقایق؛ فتوت، بهار (1402). کجفهمیهای رایج درمفهوم پیوندهای شیمیایی در دانشآموزان پایه دهم تا دوازدهم. پژوهش در آموزش شیمی، 4 (3)، 361–372.
سیفی، سامره؛ رشیدی، احمد؛ امانی، وحید؛ اولی، اسماعیل (1402). تأثیر آموزش بازی محور بر یادگیری مبحث جدول تناوبی در تدریس شیمی پایه دهم. پژوهش در آموزش شیمی، 4 (2)، 14–22.
عظمت، جعفر؛ خدایی، علیرضا (1399). بررسی کجفهمیهای رایج دانشآموزان درمفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی. پژوهش در آموزش شیمی، 1(4)، 73–89.
موسوی، سید محسن؛ گلستانه مهشید؛ توماری، آرزو (1401). بررسی کجفهمیهای دانشآموزان پایه نهم از مبحث پیوندهای شیمیایی-مطالعه موردی دانشآموزان رباط کریم. پویش در علوم پایه، 8 (27)، 29–39.
Bayrak, B.K. (2013). Using Two-tier test to identify primary students’ conceptual understanding and alternative conceptions in acid base, Mevlana International Journal of Education, 3(2), 19–26.
Fadillah, A., Salirawati, D. (2018). Analysis of misconceptions of chemical bonding among tenth-grade senior high school students using a two-tier test. Conference Paper in AIP Conference Proceedings.
Hoai, V.T.T., Ngoc Son, P., Van Duyen Em, V., Duc. N.M. (2023). Using 3D molecular structure simulation to develop chemistry competence for Vietnamese students. Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education, 19(7), 1–19.
Hunter, K.H., Rodriguez, J-M.G., Becker, N.M. (2022). A review of research on the teaching and learning of chemical bonding. Journal of chemical education, 99, 2451–2464.
Nahum, T.L, Mamlok-Naaman, R., Hofstein, A., Taber. K. (2010). Teaching and learning the concept of chemical bonding. Article in Studies in Science Education.
Tsaparlis, G., Pappa, E.T., Byers, B. (2019). Proposed pedagogies for teaching and learning chemical bonding in secondary education. Chemistry Teacher International. 1–13.