احمدی، یاور؛ خدایی، علیرضا (1399). مروری بر اهمّیّت آزمایشگاه و آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش. پژوهش در آموزش شیمی، 2(2)، 65-53.
اسدپور زینالی، کریم (140300). آموزش شیمی دبیرستان از تئوری تا عملی. پژوهش در آموزش شیمی، 6(1)، 3-1.
بهرامیمداح، امیر محمد؛ عظمت، جعفر؛ سرکان، زهره (1402). اهمیت آموزش شیمی از طریق کارهای عملی و نقش آن در فهم دانشآموزان. پژوهش در آموزش شیمی، 4(2)، 354-336.
رمضانیان، طاهره؛ گلستانه، مهشید؛ موسوی، سیدمحسن (1401). آموزش شیمی مبتنی بر آزمایش. پژوهش در آموزش شیمی، 4 (4)، 31-50.
عظمت، جعفر (1402). نقش پژوهش و نوآوری در پیشرفت آموزش شیمی. پژوهش در آموزش شیمی، 5 (3)، 2-1.
علیزاده، فاطمه؛ علیزاده، طوبی (1402). یادگیری مبتنی بر آزمایش در درس شیمی. پژوهش در آموزش شیمی، 5 (3)، 106-98.
Abedi-Firoozjah, R., Yousefi, S. (2022). Application of red cabbage anthocyanins as pH-sensitive pigments in smart food packaging and sensors. Polymers, 14(8), 1629.
Behnood, A., Van Tittelboom, K., De Belie, N. (2016). Methods for measuring pH in concrete: A review. Construction and Building Materials, 105, 176-88.
Khan, P. M., Farooqui, M. (2011). Analytical applications of plant extract as natural pH Indicator: a review. Journal of Advanced Scientific Research, 2(04), 20-7.
Syahirah N. F et al. (2018). A Comparative analysis of Clitoria ternatea Linn flower extract as natural liquid pH indicator and natural pH paper. Dhaka University Journal of Pharmaceutical Sciences, 17(1), 97-103.
Vo, T.V., Dang, T. H., Chen, B.H. (2019). Synthesis of intelligent pH indicative films from chitosan/poly (vinyl alcohol)/anthocyanin extracted from red cabbage. Polymers, 11(7), 1088.
Welch, C.R., Wu Q., Simon, J.E. (2008). Recent advances in anthocyanin analysis and characterization. Current Analytical Chemistry, 4(2), 75-101.