حسانی تیلمی، سلمی (1399). استفاده از رویکرد ترکیبی و آموزش معکوس در تدریس شیمی: مفاهیم و روشها. یازدهمین کنفرانس ملی آموزش شیمی ایران، اصفهان.
اسفیجانی، اعظم (1397). بررسی تأثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی و رضایت دانشجویان. رویکردهای نوین آموزشی. 13(1)، 45-66.
اکرمی، زکیه؛ عربزاده، مهسا؛ خواجه، الهه؛ زادهاریفی، فاطمه (1402). اثربخشی یادگیری مشاهدهای بر دانستههای دانشاموزان پایه دهم (مورد مطالعه: مدرسه هاجر اصفهان). پژوهش در آموزش شیمی، 5(1)، 39-25.
خوشنشین، زهره (1397). تأثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانشآموزان در درس علوم. فناوری آموزش، 12(4)، 321-328.
رجبیان دهزیره، مریم؛ ناظرشندی، مریم؛ جنگیزهی، حمیدرضا؛ حسینب، محمدامین (1400). تأثیر آموزش ترکیبی بر خودپنداره و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان. آموزش در علوم انتظامی، 9(35)، 180-153.
سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی (1401). راهنمای عمل آموزش ترکیبی دوره ابتدایی. وزارت آموزش و پرورش.
شاهبیگ، مرتضی؛ آقاحسینی، تقی؛ کلباسی، افسانه (1399). امکانسنجی بهکارگیری روش یادگیری ترکیبی دانشآموزان از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی. پژوهش در آموزش ابتدایی، 2(3)، 49-36.
شرفی، سکینه؛ صباغ حسنزاده، طلعت؛ ظهور پرونده، وجیهه (1397). بررسی ویژگیهای الگوی برنامه درسی آموزش ترکیبی متأثر از نظریات یادگیری سه دیدگاه شناختگرا، سازندهگرا و ارتباطگرا. چهارمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران.
عجم، علیاکبر؛ مهدیزاده، مهدیه (1402). تأثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی درس هنر دانشآموزان دختر پایه هفتم متوسطه اول شهرستان گناباد. آموزش از راه دور، 4(1)، 107-99.
عزیزی، فاطمه؛ عزیزی، زهرا؛ عزیزی، مریم (1401). بررسی تأثیر یادگیری تلفیقی بر نگرش تحصیلی و مهارتهای یادگیری خودراهبر دانشآموزان. ایدههای نوین روانشناسی، 14(18)، 15-1.
غرایی، رضا؛ کریمنژاد، نیما؛ اثری، محمدجواد؛ عزیززاده، مهدی (1402). یادگیری تلفیقی در آموزش شیمی. پژوهش در آموزش شیمی، 4(3)، 313-306.
فتحی، کوورش (1401). یادگیری ترکیبی در آموزش تاریخ. پژوهش در آموزش تاریخ، 3(1)، 105-92.
کاوند، ندا؛ طلایی، مهتاب (1401). آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدلها. سواد تربیتی معلم، 2(1)، 140-120.
کریمی، وجیهه؛ باقری، زهرا (1402). واکاوی تعاملات عناصر آموزشی در اجتماعات یادگیری حضوری، الکترونیکی و ترکیبی: پدیدارشناسی کیفی. تدریس پژوهی، 11(1)، 115-92.
موسیزاده، نوشین؛ خلعتبری، علیرضا؛ نصیری، داوود (1402). مقایسه آموزش درس جنینشناسی به روش ترکیبی و سنتی بر میزان یادگیری، یادداری و رضایتمندی دانشجویان رشته پزشکی. مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران، 33(222)، 98-109.
نوریزاده، اکبر؛ زینآبادی، حسنرضا (1402). شناسایی عناصر و ویژگیهای آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور. مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، 14(27)، 281-233.
Alammary, A., Sheard, J., Carbone, A. (2014). Blended learning in higher education: Three different design approaches. Australasian Journal of Educational Technology, 30(4), 1-17.
Ameloot, E., Rotsaert, T., Ameloot, T., Rienties, B., & Schellens, T. (2024). Supporting students’ basic psychological needs and satisfaction in a blended learning environment through learning Analytics. Computers & Education, 209, 104949.
Azamat, J. (2024). The role and importance of observing safety principles in laboratory work. Research in Chemistry Education, 5(4), 30-42. doi: 10.48310/chemedu.2024.15073.1134
Bizami, N. A., Tasir, Z., Kew, S. N. (2023). Innovative pedagogical principles and technological tools capabilities for immersive blended learning: A systematic literature review. Education and Information Technologies, 28(2), 1373-1425.
Broad, H., Carey, N., Williams, D.P. Blackburn, R.A.R. (2023). Impact of the COVID-19 pandemic on chemistry student and staff perceptions of their learning/teaching experience. Journal of Chemical Education, 100(2), 664-671.
Cronbach, L. J., Shavelson, R. J. (2004). My current thoughts on coefficient Alpha and successor procedures. Educational and Psychological Measurement, 64(3), 391–418.
Habiddin, H., Page, E. M. (2021). Examining students’ ability to solve algorithmic and pictorial style questions in chemical kinetics. International Journal of Science and Mathematics Education, 19(1), 65-85.
Hua, M., Wang, L. (2023). The relationship between chinese university students’ learning preparation and learning achievement within the EFL blended teaching context in COVID-19 post-epidemic era: The mediating effect of learning methods. PloS One, 18(1), e0280919.
Shadreck, M., Enunuwe, O. C. (2018). Recurrent difficulties: Stoichiometry problem-solving. African Journal of Educational Studies in Mathematics and Sciences, 14(1), 25-31.