بدری گرگری، رحیم و رضایی، اکبر و جدی گرگری،جواد(1390). مقایسه تاثیر روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال(روش مشارکتی) و روش تدریس سنتی در یادگیری درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان پسر،2-6
پنجهپور، مجتبی و عطایی، نگار، (1390). مقایسه روش مسئله محور با روش استاد محور در تدریس بیوشیمی متابولیسم . 2-6
سیف، علی اکبر (1400). روانشناسی پرورشی نوین.تهران:دوران.
شعبانی، حسن (1391). مهارتهای آموزشی و پرورشی. انتشارات سمت. تهران.
شیرعلی پور، اصغر و اسدی، مسعود و شکوری، زینب و بهزگی، محمدرضا (1391). پژوهش در برنامه ریزی درسی، راستی این همه هیاهو پیرامون الگوهای تدریس برای چیست؟