شهمیری، حیدری گرجی (۱۳۹۵). جایگاه و نقش کارورزی در تربیت معلم، همایش کارورزی، کارآموزی، کارآفرینی و توسعه شایستگی های حرفه ای، ص .۴۲.
علم، رضا، مرضیه علم و نسرین درویشی (۱۳۹۶). بررسی نظام کارورزی در دانشگاه فرهنگیان، فصلنامه تحقیقات جدید در علوم انسانی، دوره جدید، شماره هفتم، ۶۴-۵۵.
نجفی، غلامی (1395). راهکارهای کیفیت بخشی به آموزش مهارت های حرفه ای، همایش کارورزی، کارآموزی، کارآفرینی و توسعه شایستگی های حرفه ای، ص 26.
Creswell, J. W. (2002) Educational Research: Planning, Conducting, and Evaluating Quantitative and Qualitative Research. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education.
Gorgorettia, B., & Pilli, O. (2012). Pre-service teachers’ views on the effectiveness of teaching practice, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 47, pp. 812 – 817.
Koopman, O. (2015). Phenomenology as a Potential Methodology for Subjective Knowing in Science Education Research. Indo-Pacific Journal of Phenomenology, 15, 1-10.
Sekaran, U., & Bougie, R. (2010). Research methods for business: A skill building approaches (5th ed.). Chichester: John Willey & Sons Ltd.