احمدآبادی، زهرا (1399). مقاله بررسی کج فهمیها براساس سطوح چندگانه جانستون در پیوندهای شیمیایی. پژوهش در آموزش شیمی، 5 ،40-25.
امیری, فاطمه. کل صفتان, محمدرضا (1398). رویکرد استم و الزامات پیاده سازی آن در ایران .فصل نامه پویش در آموزش علوم پایه. 50-42.
آیتی، محسن و رستمی، مریم (1390) بهره گیری معلمان علوم پایة مقاطع راهنمایی و متوسطه از فاوا. نشریة علمی پژوهشی فناوری آموزش، 6 (1)، 48-41.
پاکروح، بهزاد (۱۳۸6). الکتروشیمی. تهران: انتشارات اندیشه سرا
تورانی، حیدر (2001). الگویی برای ارتقای مستمر کیفیت در فرآیند برنامه درسی دوره ابتدایی. فصلنامه تعلیم و تربیت، 66، 70-47.
خوش نشین، زهره؛ تأثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش آموزان در درس علوم، نشریه علمی-پژوهشی فناوری آموزش، تابستان ، جلد 12 ،شماره 4، 328-321، 1397.
رستمی مسنی، کورش؛ بررسی امکان اجرای برنامهدرسی تلفیقی در مقطع ابتدایی نظام آموزش و پرورش ایران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه خوارزمی تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دی 1393.
زمانیان، عیسی. آقاپور، الهه. ابراهیمی، استیره (1399). نقش شبکه های اجتماعی در آموزش و یادگیری و ارائه راهکارهای اجرایی آن. فصلنامه علوم تربیتی. https://www.hfj.ir/
مارچ شیدر، کمک کنیم آموزش یکپارچه علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات توسعه پیدا کند، ترجمه محمد جعفر جوادی، نشریه چشم انداز آموزشی، شماره 11، بهار 1395.
متین فر، نرگس، کیان مرجان، مروری بر روشهای تدریس دوره ابتدایی مبتنی بر برنامههای درسی تلفیقی هنر، اولین کنفرانس ملی یافتههای نوین، اسفند 1397.
مطلبی فرد، علیرضا و همکاران، چیستی و چرایی رویکرد تلفیقی با تأکید بر رویکرد میان رشتهای در آموزش، آموزش و بهسازی منابع انسانی، اردیبهشت1389.
مهر محمدی، محمود و همکاران، ارائه یک مدل الگوی تلفیق میان رشتهای در طراحی برنامه درسی، فصلنامه علمی پژوهشی، شماره 18، 8-31، پاییز 1389.
مهر محمدی، محمود، نقد و نظری بر نگاشت سوم سند"برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران"، نشریه مطالعات برنامه درسی، شماره 18، 8-13 پاییز، 1389.
Akaygun, S.; Aslan-Tutak, F. (2016) STEM Images Revealing STEM Conception of PreService Chemistry and Mathematics Teachers, Int. J. Educ. Math. Sci. Technol., 4, 1: 56-71.
Alrwaished, N., Alkandari, A., & Alhashem, F. (2017). Exploring in- and pre- service science and mathematics teachers technology pedagogy content knowledge (TPACK): What next? Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education, 13 (9),6113-6131.
Aminifar E, Saleh Sedghpour B, Valinejad F. [The Role of Technology on the Mathematics Learning]. Journal of Technology of Education (JTE). 2011; 5(4): 265-272. Persian.